Google Adwords – zalety reklamy

Do usług reklamowych, które mogą być wykorzystywane przez każdy typ przedsiębiorców, z całą pewnością możemy zaliczyć Google Adwords. To system reklamowy, który umożliwia dotarcie do każdego użytkownika korzystającego z wyszukiwarki Google i nie tylko!

Typy kampanii reklamowej Adwords
Google Adwords to rodzaj reklamy w Internecie, który umożliwia nie tylko promocję stron Internetowych. Może być wykorzystywany także w celach kreowania marki. W tym celu wykorzystać możemy np.:

  • Reklamę w formie Video (m.in.: w serwisie YouTube)
  • Reklamę banerową w sieci reklamowej (na stronach wydawców)

Nie mniej jednak, najczęściej wybieraną formą reklamy jest ta w sieci wyszukiwania. Google Adwords umożliwia wyświetlanie reklam tematycznych – obok lub nad wynikami wyszukiwania danego hasła. Oznacza to, że wyszukiwarka wskazuje (w formie reklamy) strony tematyczne, którymi zainteresowany jest wyszukujący.

Zalety Google Adwords, czyli dlaczego warto wybrać tę formę reklamy?
Reklama jest jednym z elementów, które są niezbędne do tego, aby nasz biznes dobrze prosperował i się rozwijał. Dlatego też, każdy przedsiębiorca musi realizować kampanie reklamowe. Dlaczego warto postawić na Google Adwords? Dlaczego ta forma reklamy określana jest mianem uniwersalnej i niesamowicie opłacalnej? Poznajcie pięć powodów dla których warto powiedzieć „tak” Google Adwords.

Po pierwsze: TARGETOWANIE
Google Adwords to system reklamowy, który umożliwia dotarcie do określonej grupy odbiorców. Zaawansowany kreator kampanii reklam pozwala na wybór fraz/haseł przy których powinna wyświetlać się nasza reklama. Co więcej – możemy decydować u których wydawców ma być realizowana kampania, a u których nie.

Po drugie: ZAAWANSOWANE STATYSTYKI
To, co wyróżnia Google Adwords na tle innych systemów reklamowych to z całą pewnością zaawansowany system statystyk. Jako reklamodawca, możesz sprawdzić dosłownie wszystko to, co jest niezbędne do oceny opłacalności danej kampanii. Co więcej, skuteczność kampanii zostaje określona wieloma wskaźnikami, co jest świetną wskazówką na przyszłość.

Po trzecie: TWOJE CELE
Ustawienie kampanii na cel to kolejna z możliwości oferowanych przez Google Adwords. W praktyce oznacza to, że możemy ustalić to, co chcemy osiągnąć: ilość przekierowań na stronę, ilość zakupów, ilość wyświetleń. Konfiguracja jest dowolna.

Po czwarte: ZARZĄDZANIE BUDŻETEM
Google Adwords to system reklamowy, który kierowany jest zarówno do mikro, jak i makro przedsiębiorców. Nie ma znaczenia jakim budżetem dysponujesz. W Google Adwords kampania może kosztować zarówno 50, jak i 50 000 złotych. Wszystko zależy od tego jaki jest jej cel, target i konkurencja.

Po piąte: ZAAWANSOWANE NARZĘDZIA DO POPRAWY EFEKTYWNOŚCI KAMPANII
Za pomocą takich narzędzi jak chociażby Keyword Planner możemy w bardzo łatwy sposób poprawiać efektywność naszych działań marketingowych. Narzędzia udostępniane są bezpłatnie. Ich pełna funkcjonalność dostępna jest dla partnerów, którzy mają aktywną kampanię reklamową.

Dodaj komentarz